Publicité

Remarques sur la simulation » CarRément  Rechercher  Messages privés

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant
Auteur Message
jpomme

MessagePosté le: Ven 31 Aoû 2007, 0:41
Et oui, c'est sans doute un détail pour vous; mais moi, qui suis lettreux jusqu'au bout de la plume, une telle faute d'orthographe m'indispose sensiblement. Le sérieux du site, s'il n'est bien sûr pas profondément remis en cause, est quelque peu terni par cette erreur grossière. Et c'est dommage, car la qualité du site est remarquable; le design est très propre, agréable et sérieux; le jeu est formidable.

Aussi je ne doute pas, mon cher Stefkiller, de votre capacité à corrigé rapidement l'orthographe de la première réponse du sondage. Un carré, ça prend deux -r; et bien, pourquoi cela changerait-il pour l'adverbe?

Après cette correction, votre site sera presque parfait.

Amicalement
stefkiller
Administrateur - Site Admin

MessagePosté le: Ven 31 Aoû 2007, 7:25
Merci jpomme!

Nous aimons la perfection et effectivment, le moindre petit détail nous échappant nous dérange. La correction d'orthographe a été faite et j'espère qu'elle vous convient. N'hésitez pas à nous faire d'autre remarques.
FrankJScott

MessagePosté le: Mar 12 Oct 2021, 22:41
In response to the guy talking about do breathe right nasal strips really work, breathe right strips really work, what is a nose net for horses, nasal breathing machine, I highly suggest this new stop snoring product site not to mention how to insert mute nasal dilator, will breathe right strips stop snoring, breathe right extra strength tan stripes, how long does it take for a broken nose to heal after surgery, look at this recommended cures for nasal congestion tips not to mention amazon.ca breathe right strips, why do football players wear nose strips, how often to use biore nose strips, how to cover a cut on your nose, try this top rated treatments of sleep apnea site for how to fix loud nose breathing, what's the best type of nose jewelry, breathe right nasal strips large, can a deviated septum cause breathing problems, Also don't forget this awesome nasal breathing aids tips alongside all how to fix nose breathing, should you breathe through your nose or mouth when working out, do breathe right strips work for deviated septum, do nasal strips actually work, look at this top fixing your snoring problems advice for do plasters help heal wounds, where can i buy breathe right strips, how to improve nose breathing, and don't forget this top rated natural snoring remedy site as well as nasal breathing strips snoring, how to use breathing apparatus, nasal breathing during running, how does a nasal dilator work, look at this high rated stop snoring to get profound sleep back info alongside all how often to use a nose strip, breathe right nasal strips large, how much does it cost to replace nose pads on glasses, breathe right strips asda, try this top rated how to stop snoring info for how to heal after nose surgery, how to fix your nose breathing, sleepright nasal breathe aid, where to buy nose strips, Also don't forget this awesome stop snoring product details as well as how to put in nose jewelry, is nasal breathing better than mouth breathing, how to repair broken nose piece on glasses, how to heal a cut on your nose overnight, look at this great simple ways to stop snoring blog for nasal strips snoring amazon, breathe right strips uk, are breathe right strips good for sleep apnea, See More Great How To Become A Booky Details a869d63
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Index du Forum -> Remarques sur la simulation
Page 1 sur 1

Sauter vers: