Publicité

Stratégie de jeu » Gestion des commerciaux  Rechercher  Messages privés

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant
Auteur Message
PierrotLyon

MessagePosté le: Mar 28 Oct 2008, 11:39
Salut,

Je début le niv 2 et je nage un peu...
Comment gérez-vous les commerciaux ?
Leur nombre, leur salaire, leur marge, leur budget ?

En fait, c'est utile d'avoir des commerciaux ?

Merci d'avance et bon jeu ! Very Happy
daytona

MessagePosté le: Mar 20 Avr 2010, 15:30
Je me pose des questions quant à l'utilité des commerciaux.

Si je regarde ma partie N2 en cours, d'après l'information de la part variable payée à mes commerciaux, et le montant de mes ventes dispo en partie compta, je calcule que mes commerciaux reçoivent une commission sur 97% de mes ventes.
Donc qu'ils sont sensés être responsable de ces 97% de ventes??!

Je ne peux pas croire que sans mes commerciaux je n'aurai que 3% de les ventes actuelles. Dans d'autres partie sans commerciaux, j'approche des montants de vente à peine plus faibles que ceux de cette partie N2.

Alors est ce qu'ils servent vraiment à quelque chose, ou est-ce juste pour faire joli ??

Parce que 90 commerciaux à 10% d'intéressement qui me mangent quelques M€ par tour...ça pique comme dirait Eltharion.
FrankJScott

MessagePosté le: Mar 12 Oct 2021, 22:00
In response to the man inquiring about can't breathe through nose during exercise, how to properly use nasal strips, nasal breathing problem, breathe right extra strength large, I highly suggest this recommended devices to stop snoring info alongside all how to properly use a nose strip, breathe right extra strength nasal strips 72 strips, how to change nostril breathing, do breathe right strips help with sinus infections, look at this best simple ways to stop snoring site not to mention how to use charcoal nose pore strips watsons, nasal strips for snoring, are you supposed to cover your nose with a mask, best nasal dilators for breathing, try this best solution for how to stop snoring site for what is nasal dilator, nasal polyps and breathing difficulties, does rhinitis affect breathing, mute nasal dilator reviews, Also don't forget this cool stop snoring details as well as breathe right strips tesco, how to insert mute nasal dilator, do nasal strips really work for snoring, how to fix nose bridge on glasses, look at this awesome devices to stop snoring advice for best nasal dilator for sleep, nasal polyps and breathing difficulties, what do breathe right nasal strips do, and don't forget this high rated how to stop snoring info not to mention do breathe right strips work for congestion, nasal strips to stop snoring reviews, how to do nostril breathing, breathe right nasal strips clear for sensitive skin large, look at this high rated how to stop snoring diseases site alongside all best nasal strips for running, breathe right nasal strips clear small, breathe right strips hurt my nose, how to use breathing devices, try this excellent sleep soundless blog for can a blocked nose affect breathing, how to breathe through your nose, nasal strips for snoring walmart, can horses breathe through their nose, Also don't forget this great stop snoring product tips as well as how much does it cost to replace nose pads on glasses, how to put nose piece on glasses, nasal breathing aid australia, do nasal strips work reddit, look at this new anti snoring devices tips for does breathe right strips help with snoring, does rhinitis affect breathing, nasal strips for snoring cvs, See More Best Snoring Causes And Treatment Tips aec5c9a
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Index du Forum -> Stratégie de jeu
Page 1 sur 1

Sauter vers: